Recent Posts

پنجشنبه، آبان ۲۸، ۱۳۸۸

فراخوان



فراخوان بین‌المللی به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و در خواست پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان سرکوب، از طریق مصادره مؤسسه ‌های وابسته به رژیم ایران در آمریکا

جناب رئیس جمهور ایالات متحده امریکا

آقای براک اوباما

از جانب انجمن پناهندگان سیاسی ایرانی مقیم ایتالیا ابراز خرسندی عمیق خودمان را برای درخواست توقیف و مصادره اموال و داریی‌های بنیاد علوی، که از سوی خزانه داری آمریکا صورت گرفته است اعلام می‌داریم. این بنیاد وابسته، و تحت نظر رژیم تهران و در جهت تأمین لجستکی تروریسم در ایالات متحده آمریکا فعالیت دارد

مساجد و هکتارها زمین و حساب‌های بانکی و یک آسمان‌خراش ِ چندین طبقه در خیابان « 5 آونیو » شهر نیویورک که در مجموع به بهای 500 میلیون دلار برآورد می‌شود از این بنیاد توقیف می‌گردد. اقدام بسیار ارزنده‌ای است که در راستای تمدید تحریم در مقابل برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است و می‌توان یکی از بزرگترین توقیف اموال در زمینه مبارزه با تروریسم در تاریخ آمریکا باشد.

در همین حال جوانان ایرانی می‌پرسند دولت آمریکا در کدام طرف ایستاده است؟ آیا شما در کنار این جوانان قرار دارید؟ یا در کنار مستبدی چون احمدی‌نژاد ؟ در چهارم نوامبر هم‌زمان با اولین سالگرد ریاست شما در کاخ سفید که مصادف با روز دانشجو در ایران بود، تظاهرکنندگان ایرانی با صدای بلند و رسا از شما می‌پرسیدند « براک حسین اوباما یا با اونا یا با ما »

همان‌طوری که اظهار می‌کنید آمریکا خواهان استقرار صلح و دموکراسی و آزادی در ایران است و به عنوان حسن‌نیت شما بدون «امٌا» و «اگر » و برای مردم ایران که علیه استبداد مبارزه می‌کنند، تقاضا داریم تا تمامی اموال مصادره شده از رژیم احمدی‌نژاد را به عنوان غرامت به فروش برسانید و برای خانواده‌های قربانیان تروریسم و سرکوب، و بخاطر آنچه که بر سرشان آوردند، هزینه کنید.

بخصوص در زمان قیام بزرگ مردمی، بسیاری در ایران دستگیر و بازداشت و شکنجه شدند و مورد تجاوز قرار گرفته، و کشته شدند جوانان زیادی مانند ندا آقا سلطان ، ترانه موسوی، سهراب اعرابی، اشکان، خورشید، علی، آذر، و...

فقط بدین طریق دولت آمریکا می‌تواند حسن‌نیت و دین خود را نسبت به مردم ایران ادا کند، و نشان دهد که صرفاً خواهان فقط دیالوگ با رژیم تئوکراسی، که سرکوب می‌کند و جهانی را تهدید می‌کند و در مسیر ساختن بمب اتمی قرار دارد، نیست. و واقعاً همراه و درکنار مردم ما قرار دارد و دوستی واقعی با مردم ما دارد.

آقای پرزیدنت

جامعه جهانی با این اقدام ایالات متحده آمریکا، جوابی محکم و قاطع به رژیم ملایان خواهد داد، رژیمی که مستمراً به سرکوبگری و فعالیتهای تروریستی خود در ایران و جهان تشدید فزاینده می‌دهد. جامعه جهانی موظف است و وظیفه انسانی حکم می‌کند که در کنار مردم ایران بایستد

انجمن پناهندگان سیاسی ایرانی مقیم ایتالیا
داود کریمی مسئول پناهندگان سیاسی ایرانی مقیم ایتالیا تلفن 3387862297

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۶ نظر:

  1. mage vaase babat e ke faraakhaan midi. oon be hameye mardom talogh daare. chert nagoo

    پاسخحذف
  2. خوب وقتی آمریکا این مرکز رو مصادره کنه فکر میکنید بعدا به ایران بر میگردونتش؟ یعنی اینقدر محتاج نون شبتون شدید که برای گرفتن دو قرون قرامت حاضرید سرمایه های ملیتون رو بدید دست آمریکایی ها! با این حساب به نظر میاد عامل بدبختیای ما فقط این ملا ها نیستند!

    پاسخحذف
  3. nakhair! mesle inke gharar nist behoosh biaim. hanooz nafahmidim chetori az too chale dar biaim ke badesh too chah nayoftim. az khey ta hala president USA vakili o roayaye mardoman Iran zamin shodeh. man ye jonbeshe sabzi kotak khordeam vali poole mamlekat ke sahle geiram ejaze nemide hata ahmaidinejhad ro ham be obama besparam ke dar moredesh edalat ro reayat kone.

    پاسخحذف
  4. بادبان عزیز کامنت​​ات رو در مورد مهرداد منتشر کردم و همون​​جا هم پاسخ دادم. خوب ای کاش خودت هم منعکس کرده بودی یا کردی و من ندیدم؟

    به هر روی من دوستان​​ام رو فراموش نکردم و یک کم بی​​انصافی کرده بودی. به هر روی.

    پاسخحذف
  5. . ما همه وبلاگ نویسان و همه فعالين حقوق بشر و سازمانهاي حقوق بشر را به پیوستن به این کمپين و به اقدام فوری برای توقف مجازات اعدام در ایران به طور کلی و توقف مجازات اعدام محمد رضا علی زمانی, آرش رحمانی پور؛ رضا خادمی, حامد روحي نژاد و ناصرعبدالحسینی به طور اخص فرا می‌خوانیم . .

    پاسخحذف