Recent Posts

پنجشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۸۸

هرگز از مرگ نهراسیدم





هرگز از مرگ نهراسیدم،با این جمله احسان در آخرین نامه‌اش به یاوه‌گوی‌های رژیم پاسخ داد . آخوندهای قرون وسطایی در غرقاب بحران‌های لاعلاج اجتمایی سیاسی و ایزولاسیون جهانی، بار دیگر دست به یک جنایت دیگری زدند و صبح امروز احسان را به دار آویختد.

در طی این دو سه روز تمام تلاش‌مان را کردیم با ایمیل، با تلفن، و باتماس با نهادهای حقوق بشری کوشیدیم تا جلوی جلاد سنندج را بگیریم . امٌا انگار آب در هاون می‌کوبیدیم. و نمی‌شد این فرزند دلبند کردستان را از دست این رژیم غدار و جنایتکار نجات داد و انگار برای غرب در بازار بوس جیره خواری بهای خون جوانان ما به اندازه بهای نفت و گازمان ارزش ندارد و حکومت قداره‌بندان، جنایت فجیع و ننگین خودرا به اجرا درآوردند .

دیشب تا صبح خبرهای احسان را از خبرگزاری ها دنبال می‌کردم و در خبرها آمده بود ماموران امنيتی و انتظامی با استقرار در مبادی ورودی شهرستان سنندج از ورود فعالان مدنی و مردمی که به قصد حمایت از احسان و برای شرکت در تجمع شامگاه چهارشنبه در حرکت بودند ممانعت می‌کردند

نزدیک‌های صبح بود که دیدم در خبری آمده است که مسئول روابط عمومی زندان‌های کردستان در یک مصاحبه اعلام کرد که فردا صبح احسان اعدام نخواهد شد و فایل صوتی این خبر دست به دست بین سایتها خبری و سایتهای اجتمایی فیس بوک و بالاترین و دنباله و... می‌گشت و خیلی‌ها را خوشحال کرده بود و می‌نوشتند فعالیت‌ها تأثیر‌پذیر بود.

وقتی این فایل صوتی را شنیدم نگرانیم بیشتر شد چون می‌گفتم به حرفهای مسئول زندان اصلاً نباید اعتماد کرد این حرام لقمه‌ها می‌خواهند تنش را کاهش دهند و برای انحراف افکار این حرف‌ها را می‌زنند این‌ها سی سال است که با دروغ نعش گندیده خود را برپا نگه داشتند و همین‌طور هم بود و احسان فرزند غیور و آزاده‌ی کردستان حتی به پاسدارهای مزدور اجازه نداده بود، چارپایه زیر پایش را بکشند و خودش با انداختن چارپایه با خون خود حقانیت تام و تمام مقاومت عادلانه مردم ستم‌دیده کردستان را عیان کرد . .

در تاریخ زرین و خونبار مبارزات کردها و در دشت‌ها و کوهستان‌های کردستان احسان‌های بی‌شماری قامت افراشتند و تاریخ ایران به این فرزندان دلیر و مبارز خود درودی ابدی خواهد فرستاد
یادش گرامی باد

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۱ نظر:

  1. سلام؛ دقیقا همینطوره که گفتی.
    آیت الله های دست اندرکار در بی بی سی هم دست به ابهام پراکنی زده و اعلام کردند خبر اعدام احسان مورد تائید حکومت اسلامی قرار نگرفته است!این ابهام پراکنی بی بی سی در شرایطی بود که رئیس دادگستری استان کردستان اجرای حکم این فعال سیاسی را به خبرگزاری فارس اعلام کرده بود!!

    پاسخحذف