Recent Posts

سه‌شنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۶

کنده شدن ترمز قطار جنبش دانشجویی


امروز هم دانشجویان دلیر پلی تکنیک در تجمع اعتراضی بر علیه حکومت سرکوب و اختناق دست به تظاهرات زدند و همزمان با این تجمع جنبش دانشجویی ، نمایندگان آخوندها به پای میز مذاکره با شیطان بزرگ نشستند . و انگار که تمام بحران‌های اجتمایی و مسائل و مشکلات کشور را حل و فصل کرده‌اند و فقط مسئله امنیت کشور همسایه مانده است که آنهم به کمک شیطان بزرگ حل می‌کنند .

البته رژیم مذاکره پذیر نیست و اصلاً استانداردهای بین‌المللی را قبول ندارد و این گفتگوها بیشتر یک نشست امنیتی است تا یک مذاکره سیاسی و یقیناً هدف امریکا عقب راندن رژیم و تحت فشار قرار دادن آن در منطقه است ولی رژیم با این گفتگو ها دست از کشت و کشتار برنمی‌دارد و این نشست‌ها نتیجه‌ایی ندارد مگر مذاکرات با آژانس بین‌المللی هسته‌ایی نتیجه‌ای داشت ؟ با وجود اینکه البرادعی همه جور با رژیم کنار آمد !! و یا مذاکرات با اتحادیه اروپا سر مسئله هسته‌ای نتیجه داد ؟ با وجود مشوق‌های پیشنهادی !! رژیم تو این ضمینه‌ها نمی تواند کوتاه بیاد .و اگر کوتاه بیاد تضادهای داخلیش اوج می‌گیرد .
رژیم به احتمال زیاد و برای سرپا نگهداشتن دولت نوری المالکی و برای حمایت از آن پای میز گفتگو آمد چون بعضی از مقامات امریکایی مثل دیگ چنی خواهان سرنگونی نوری المالکی هستند .
دست مریزاد به دانشجویان پلی تکنیک که امروز در پلاکارت‌هایشان برای احمدی نژاد نوشته بودند « ما ترمز قطار جنبش دانشجویی را کنده‌ایم آیا این پیام دانشجویان را هیئت‌های مذاکره کننده شنیدند ؟

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر