Recent Posts

سه‌شنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۶

برای چهره خونین تو
















برای چشمان
پر از خون درد تو
رنگ‌های تساوی
را آرزو دارم
تا بتوانی رؤیای
عدالت را ببینی
و یگانگی میان
چشمانت تقسیم شود

برای چهره خونین تو
صورت نقره‌ای
ماه را آرزو دارم
تا زیبایی چهره‌ات
در ظلمت بدرخشد

برای قلب جریحه‌دار تو
فانوسی از عشق و امید
آرزو دارم
تا در تاریک‌ترین
لحظات زندگی
تو را در یابد

برای دستان
معصوم تو
که در دستان
سرد و بی رحم
استبداد بسته مانده است
جسارت « نه » آرزو دارم
تا قید و بند را
با دستان خود بگشایی

برای گیسوان تو
رهایی و انتخاب را
آرزو دارم
تا نجابت اختیار
هر کلام اجبار
را بی رنگ کند
و شانه اختیار
نوازشگر گیسوانت باشد

برای تو
این رنج کهنه التیام می‌یابد
روزهای آزادی را
برای تو آرزو دارم

ح مقدم(بادبان)

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر