Recent Posts

جمعه، فروردین ۱۰، ۱۳۸۶

ویروس آنفولانزا

دیشب با توفیق چت می‌کردم بهش میگم چرا صدات گرفته ؟ راستی مسافرت نوروزی پاریس چطور بود خوش گذشت ؟
-- میگه جات خالی بد نبود فقط امسال بجای هفت سین هشت سین داشتم سرماخوردگی را هم سر سفره تحویل سال برده بودم
حاجی فیروز و عمونوروز بهار و سال نو آمد و من گریبان‌گیر ویروس آنفولانزا شدم و مریض احوال بودم طنزخانه ِ کاریکاتورهایم
بسته ماند فقط تونستم از خودم کاریکاتور بکشم !!

کاریکاتوری را که از خودش کشیده بود نشانم می‌دهد کلٌی می‌خندم آخه معمولاً توفیق تو کاریکاتورهایش سران رژیم را دراز می‌کند و دیدم اینجا سورژه کاریکاتورش خودشه و در حالی که در تخت بی حال افتاده ، بچه‌های فرانسه را کشیده که ابراز لطف کرده‌اند و بر بالین‌اش آمده‌اند و به قول معروف رو به قبله خواباندنش !! ( قبله اینترنتی ) !!

گفتم خیلی با حال کشیدی بده این کاریکاتور را تو وبلاگ‌ام بزارم
--میگه آخه رنگ نزدم
-- میگم عیب نداره همین جوریش هم خوبه
--میگه پس اگه خواستی بزاری تو وبلاگت خودت رنگش کن
--میگم باشه حتماً
دوباره به کاریکاتور نگاه می‌کنم و باز می‌خندم

تو دلم میگم ای کاش می‌شد همه ویروس‌ها را با مشتی آنتی بیوتیک و قرض و دوا از بین برد مخصوصاً ویروس‌های مخرب و خطرناک مثل ویروس استبداد . ویروس آخوندی . ای کاش می‌شد !!



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر