Recent Posts

سه‌شنبه، مهر ۱۰، ۱۳۸۶

چ مثل چرا ؟ به فرزندان ارنستو















ما در دنیای وارونه زندگی می‌کنیم ، در دنیایی که برای گرسنه‌گان سیلاب می‌آید و برای تشنه‌گان خشگ‌سالی ، در دنیایی که برای لاغر شدن چندین برابر سیر شدن ، باید خرید کرد دنیایی را به ما تحمیل می‌کنند که سراب‌های پی‌درپی آن امید رسیدن به آب را ذبح می‌کند . آیا به اندازه کافی هوشمند هستیم تا آب و سراب را از هم تمیز دهیم ؟

در این دنیای واژگون شده می‌بینیم «آلیدا مارچ» و «کامیلو گوارا» فرزندان ارنستو چه گوارا این اسطوره انقلابی امریکای لاتین را به ایران دعوت می‌کنند و آنها را برای بازدید از قبور 72 تن و همچنين بيت حضرت امام در جماران و به مجلس ارتجاع می‌بردند و از نزدیک با جنایت‌پیشه‌گان حکومت مستبد آشنا می‌کنند .

بعد از فیدل کاسترو و چاوز و اورتگا حالا رژیم آخوندی فرزندان چه گوارا را به ایران می‌آورند تا بر زخم انقلابیون و مبارزین نمک بپاشد . همه داعیه داران سوسیالیسم باید بدانند در سرزمینی پا می‌گذارند که در آن فاجعه ملی سال‌های 60 و 67 و وقایع هولناک علیه بشریت در آن بوقوع پیوسته و هم اکنون ابتدایی‌ترین حقوق انسانی در این کشور لگدمال می‌شود و هنوز دانشجویانش برای داشتن عقیده پشت هاشور میله‌ها در بندند .

نگوئید نمی دانند !! و این ها مبارزین و انقلابیونی هستند که در میان مردم‌شان دلسوز محبوب هستند و از جنایات جمهوری آخوندی اطلاعی ندارند !! آیا از 53 بار محکومیت ، به خاطر نقض آشکار حقوق بشر توسط حکومت ایران هم بی اطلاع هستند خوشبختانه این بیانیه و قطعنامه‌ها در ارگان رسمی سازمان ملل متحد ثبت می‌گردد و آژانس‌های خبری آن ها را مخابره می‌کنند .

نکند زبانم لال این انقلابیون امروزی آمریکای لاتین فکر می‌کنند رژیم واپس‌گرای خمینی ضد امپریالسم است و در راه سوسیالیسم مبارزه می‌کند . چون می‌بینند رژیم مستبد مذهبی سپاه بدر و قدس را درعراق برعلیه امپریالیسم ، پشتیبانی تسلیحاتی می‌کنند و با امریکا رو در رو شده‌اند و حزب الله و حمس و القاعده را در لبنان و افغانستان مجهز و مسلح می‌کنند و نتیجه می‌گیرند که آخوندها ضد امپریالسم هستند البته حزب توده و اکثریت هم همین خیالات و تواهم‌ها را داشتند و آش سپاه پاسدارن را هم می‌زدند و از آخور ولایت فقیه سیر می‌شدند . ولی طولی نکشید که رژیم آخوندی کمونیست را کافر و مرتد خواند و تازه می‌گفتند توبه‌شان را هم قبول نداریم . حالا چه شده که امروز دست به دامان کمونیست‌های آمریکای لاتین شده !!

اگر رژیم ضد امپریالیسم بود و در راه سوسیالیسم مبارزه می‌کرد ، آیا این مبارزات باید در خدمت مردم می‌بود یا نه !! و از حقوق زحمت‌کشان و کارگران و کشاورزان دفاع می‌کرد یا نه ! مگر این رژیم ، مردم ایران را زیر خط فقر و گرسنگی و جوانان را به بیکاری روز افزون و دختران معصوم مردم را به فحشاء نکشانده است ؟ و هنوز فعالین جنبش کارگری در زندان بسر می‌برند و زنان هر روز سرکوب می‌شوند و آمار خودکشی بیداد می‌کند و اگر براستی رژیم به فکر منافع مردم بود امروز وضعیت ایران را به جایی نمی‌رساند که در آستانه یک حمله نظامی قرار دهد و به کشور خسارات جانی و مالی بزند .

اگر امریکا در راستای توسعه طلبی و تصرف سیاسی و برای بدست آوردن منابع جدید لشگر کشی می‌کند درست به موازات آن بنیادگرایی مذهبی رژیم آخوندی برای امپراطوری اسلامی و تصرف و صدور تروریسم قدم برمی‌دارد و پول نفت سفره‌های مردم را برای صدور بنیادگرایی خرج می‌کند و تضاد او با امریکا اختلاف سیاسی است و اگر همین امروز دولت امریکا براندازی رژیم را از صورت مسئله خود پاک کنند رژیم برای حفظ نظام چار چنگولی به پایش می‌افتد .

ولی ای کاش فرزندان چه‌گوارا به ملاقات مطالبات مردم ایران می‌آمدند که رد پای آن را در دشت‌ خونین خاوران و زندان‌های نمور حکومتی می‌دیدند همان مطالباتی که ارنستو به خاطر آن در جنگل‌های بولیوی به خاک افتاد و هنوز نام و تصویر او در مبارزات زحمت‌کشان ، و خیزش‌ها و قیام‌های سرکوب شده خلق‌های ستم‌دیده به چشم می‌خورد

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر