Recent Posts

سه‌شنبه، آذر ۱۴، ۱۳۸۵

نفرین بر تو ای جلاد


یکی از تکان‌دهنده‌‌ترین صحنه‌های کشتار مردم کردستان عکس‌هایی است که در اوایل انقلاب در اطراف فرودگاه سنندج گرفته شده است و « وال استریت ژورنال » آرشیوی از 27 عکس از تیرباران هموطنان کرد را این روزها به چاپ رسانده ودر یک گزارش ویدویویی از این واقعه سخن می‌گوید . این اعدامها به دستور حاکم شرع شیخ صادق خلخالی صورت گرفته بود .
قبل از انقلاب و در سلطنت محمد رضا شاه زمانی که خلخالی یک تبعید سیاسی بود یک بار با دوستانم به دیدنش رفتیم لهجه غلیظ آذری و هیکل خپله و چاق بارزی داشت آنروز که نگاهم در چشمانش قفل شد هیچ وقت فکر نمی‌کردم خیره در چشمان یکی از منفورترین چهره‌های تاریخ ایران هستم که روزی به یکی از کارگزاران پلید جمهوری جهل تبدیل می‌شود و در اعماق چشم‌های او ،بستری از رودخانه‌ ِ خون خوابیده است و این جلاد و قاتل فرزندان مردم ایران نور چشمی خمینی و مهم‌ترین مهره مورد اعتماد او بود .
انتصاب خلخالی به عنوان حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب توسط شخص خمینی و دو روز بعد از قیام بهمن یعنی 24 بهمن 1357 صورت گرفت و بعد محاکمه‌های چند دقیقه‌ای و صدور احکام اعدام ، اگر چه با مرگ خمینی خلخالی قدرت سیاسی خود را از دست داد و منزوی شد ولی آن فصل‌ها و روزهای سربی و کینه‌های حیوانی او را از یاد نمی‌بریم

*


بیست چهار آذر فراخون تحریم انتخابات خبرگان یادت نره یک نه بزرگ به استبداد مذهبی و شخص ولی فقیه و پاسدار گماشته او احمدی نژاد است از خونه بیرون نمی‌آیم .

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر