Recent Posts

سه‌شنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۵



نشست وزرای خارجه گروه هشت در روسیه که ریاست دوره‌ای این گروه را به عهده دارد خاتمه یافت این هشت کشور صنعتی 65% اقتصاد جهانی را به عهده دارند و با خیال راحت می‌شود گفت مسئول مرگ و میر و بی عدالتی و عامل بسیاری از جنگها در بسیاری از نقاط جهان هستند نه بشکل مستقیم بلکه بطور غیر مستقیم ، توسط اهرم اقتصادی ، فشارسیاسی ،معاهدات دیپلماتیک یعنی به شکل تر و تمیز دخالت می‌کنند امروز تمام روزنامه‌های ایتالیایی ازتماس تلفنی چند ساعته رمانو پرودی نخست وزیر ایتالیا و لاریجانی نوشته‌اند و پرودی خواستار میانجگری دولت ایران در بحران خاورمیانه شد . رژیم آخوندی حزب اله لبنان ، و حماس را مسلح می‌کند و آتش جنگ را از عراق به لبنان هم می‌کشد و به نا آرامیها دامن می‌زند و آشکارا به غرب می‌گوید برای آرامش و ثبات منطقه باید سر مسئله هسته‌ای به ایران باج بدهید .!!












امروز اعتصاب غدای آقای اکبر گنجی هم وارد سومین روز شد
حالا که آقای گنجی قلم طلایی از انجمن جهانی مطبوعات و ستاد جهانی ناشران دریافت کرده است ای کاش با این قلم طلایی با خط خوانا و درشت می‌نوشت چه کسی فتوا و صدور فرمان قتل عام زندانیان سیاسی را در سالهای 60 و 67 صادر کرد ؟
آیا آقای گنجی خمینی را بعنوان یک جنایت‌کار می‌شناسد ؟ و یا هنوز او را ستایش ، و الگوی خود می‌شمارد ؟
ای کاش وقتی که درفش نقره‌ای که نشان شهر فلورانس است را بعنوان شهروند افتخاری در ایتالیا دریافت می‌کرد ، با قلم زرین خود می‌نوشت و می‌گفت که خمینی جلاد ابتدایی‌ترین آزادی‌های شهروندان خود را ازبین برد.و تنها حقی که می‌شناخت، مطالبه بهای فشنگهایی بود که سینه‌های فرزندان مردم را می‌درید و در شمارش پوکه‌های مرگ ارزش انسان را انکار می‌کرد
و مردم و مقاومت آن برای حفظ حقوق خود هیچ راهی بجز توسل به قهر و زور نداشتند و حق گرفتنی است نه دادنی و هیچ دیکتاتوری به میل خود عدالت و آزادی و حق و حقوق مردم نمی‌دهد بلکه مردم با مقاومت خود و با زورعاقبت از قبول ظلم سر باز می‌زنند .ای کاش آقای گنجی کشتار خمینی را در اعمال خشونت نیروهای مقاومت توجیه نمی‌کرد . آخر دختر 13 ساله خانواده مصباح « فاطمه مصباح » که در سال 60 تیر باران شد با کدام اصول اعتقادی قابل توجیه است . من نمی‌گویم شما دنبه را با گرگ خوردید و گریه را با چوپان می‌کنید ولی ای کاش آقای گنجی برای همیشه از جنایتکاران خمینی فاصله بگیری .!!

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر