Recent Posts

شنبه، آبان ۲۸، ۱۳۸۴

فلوجه وآخرین رنج با فسفر سفید



دلیل اصلی حمله امریکا به کشور عراق در ظاهر امر وجود سلاحهای شیمیایی پنهان شده توسط حکومت صدام حسین بود . وبعد از جستجوی وسیع و وجب به وجب خاک عراق سلاحهای شیمیایی پیدا نشد !!
و چون سربازان ایالات متحده آمریکا دلتنگی بسیار زیادی برای این سلاحهای شیمیایی داشتند و به این خاطر رهسپار عراق شده بودند و بخاطر لطمه نخوردن احساسات پاک انسان دوستانه کابویهای آزادیبخش ، ارتش امریکا در «فلوجه» تصمیم به استفاده از سلاحهای شیمیایی می‌کند . رپرتاژ تکانده‌ای « رای نیوز 24 » شبکه خبری ایتالیا به نمایش گذاشت که وجدان هر انسان بی‌وجدان را هم به درد می‌آورد . اهالی فلوجه را با فسفر سفید قتل عام می‌کنند که درست عین ناپال انسان را می‌سوزاند البته هوشمند‌ترازناپال عمل می‌کند و آنهمه سروصدا که تو ویتنام راه می‌انداخت را نداره و بی سروصدا می‌کشد . فسفر سفید را در هوا پخش می‌کنند و ترکیب این ماده شیمیایی راه تنفسی را مسدود و مستقیماً بافت پوستی جانداران را می‌سوزاند . و همانطوری که در عکس بالا می‌بینید فقط اسکلت جانداران و انسان می‌ماند وحتی تاثیری بر لباس آدمی نمی گذارد و لباسها سالم ودست نخورده می‌ماند و می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد یعنی فقط ضد بشراست .
این رپرتاژافکار عمومی ایتالیا را متاثر کرده و بحث بیرون آوردن نیروهای نظامی از عراق را پیش آورده است. اینجا ویدئو رپرتاژ به زبانهای ایتالیایی ، انگلیسی ، و عربی ، گذاشته شده ومصاحبه و ویدئو این فاجعه را ببینید .
یادآوری عکسها بسیار اسف‌انگیز و آزاردهنده است

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر