Recent Posts

جمعه، اسفند ۱۶، ۱۳۹۲

8 مارس


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۲ نظر:

  1. دوست گرامی، می دانم که کینه توزی چشمانتان را تار کرده، ولی لطفاً منطقی باشید

    هر کشوری قوانین خاص خودش را دارد (مثل حجاب اجباری). همینطور که در آمریکا مردم باید قوانین آن کشور را رعایت کنند. هر کسی که داخل خاک ایران است ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران است. حالا چرا؟ زیرا قوانین هر کشوری *بر اساس اکثریت مردم* نوشته می شود. شما شاید ایران را فراموش کرده باشید ولی اکثریت مردم تهران و شهرستان ها شیعه هستند و از این حرکات شنیع منزجرند. من حرفی نداشتم اگر این جوانان گمراه در آمریکا این جلف بازی ها را در می آوردند. ولی در ایران، طبق قانون اکثریت مردم مسلمان، این حرکات ممنوع است و قانون هم لازم الاجرا است.

    شما که نمی خوای بگی قانون را باید بر اساس *اقلیت* لامذهب نوشت.

    در ضمن من به عنوان یک مسلمان، خودم را ملزم به رعایت ادب و نزاکت می دانم.

    لطفاً حول و حوش قانون *اکثریت* فکر کنید و به من پاسخ قانع کننده بدهید. گرچه پیشاپیش تقریباً مطمئنم حرفی برای گفتن ندارید.

    مثلاً همین حجاب را در نظر بگیرید: کافی است در همین تهران زنی حجابش ناجور باشد ببنیدید مردم چطور واکنش نشان می دهند. اصلاً حجاب نه! روزه خواری را در نظر بگیرید. در بالاشهر تهران هم اگر کسی در ماه مبارک رمضان، در ملا عام آب بنوشد، همین بچه ژیگول ها باهاش برخورد جدی می کنند.

    منتظر پاسختان هستم (هر کشوری قانونی داره که باید رعایت بشه). لطفاً کامنت بنده را پاک نکنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حجاب اگر با انتخاب و اختیاری باشد قابل احترام است ولی اگر بخواهید به زور و با گشت ارشاد حجاب را به زنان ایرانی حقنه کنید راه به جایی نخواهید برد دیر یا زود همین زنان ایرانی عقاید و افکار متحجرتان را جارو خواهند کرد اگر راست می گوئید حجاب زنان را به رفراندوم بگذارید تا ببینیم چند در صد از زنان خواهان حجاب اجباری هستند و اکثریت زنان چه می خواهند ، اصلاً این حکومت مشروعیت ندارد تا بخواهد در مورد حجاب زنان تصمیم بگیرد. 5 سال پیش زنان و مردان با قیام شکوهمند شان به این حکومت و قوانین نا مشروعش نه گفتن! شما از کدام اکثریت صحبت می کنید اکثریت آن میلیونها ایرانی بودن که به خیابان آمدند و مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتن !

      حذف