Recent Posts

جمعه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۸۹

ای کاش کمی از این رحم و مروت، شامل حال مادران ایرانی هم می‌شد


سازمان خودرهاگران در صفحه فیس بوک خود این عکس را گذاشته و نوشته است
در حالی که مادران داغدیده ‌ی پنج عزیز اعدامی حتی از داشتن پیکر فرزندان خود محروم هستند ، رژیم در هتل استقلال تهران طی ضیافت با شکوهی امکان دیدار مادران سه نفری را که از آن‌ها به عنوان « جاسوس بیگانه » نام می‌برد فراهم می‌کند.
به راستی بی احترامی به ایران و ایرانی تا کی و تا چه حد ؟
آیا آماده‌ایم که به این ذلت و اهانت سی و یک ساله پایان دهیم؟

چه بازی بی‌رحمی! و چه واقعیت تلخی را بیان کرده است هنوز مادران خاوران حق رفتن بر سر خاک فرزندانشان را ندارند و هنوز نمی‌دانند فرزندانشان در کدام گوشه این خاک آرمیده است. به مادران ما اجازه نمی‌دهند بر گور عزیزانشان شیون کنند! این جانیان حتی مجال آخرین وداع را از مادران ما گرفتند!

ای کاش کمی از این رحم و مروت، شامل حال مادران ایرانی هم می‌شد! ای کاش به مادر فرزاد هم اجازه می‌دادند تا فرزندش را برای آخرین بار به آغوش بکشد. و در روز مادر این مادر ایران زمین را عزادار نمی‌کردند!

پروین فهیمی، مادر سهراب، ۲۶ روز مقابل اوین بود و در تمام آن روزها پسرش در سردخانه‌ی پزشکی قانونی کهریزک خفته بود. مادر سهراب و برادرش به تمام دادسراها و بازداشتگاه‌ها سر می‌زنند، بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی هم حتی از قلم نیانداختند، اما هیچ پاسخی از مسئولین و نهادهای دولتی نگرفتند !

در پارک لاله تهران مادران عزادار ما را که می‌خواستند گردهم آیند و برای یادبود فرزندانشان فقط شمع روشن کنند مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و دستگیرشان می‌کنند و به بازداشتگاه می‌برند

ای کاش کمی از این رحم و مروت، شامل حال مادر ترانه موسوی و هزاران مادر داغ دیده دیگر هم می‌شد.
مادران ایرانی هم، مثل این مادران آمریکایی نگران نهال عمرشان بودند! رنجنامه این سرزمین را پایانی نیست

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

۳ نظر:

  1. بادبان عزیزم
    باور کن وقتی که این سه زن را با آن چادرهای سیاه دیدم گویی باید به حال آنها می گریستم . واقعا ذلیلی تا به کجا ؟ اصلا نمی شود برای کار آنها هیچ توجیهی داشت . می خواستم مقاله ای بنویسم اما با عکس آنها بالکل پشیمان و نادم شدم .

    حالا خدا کنه فقط با همین خورد و خوراک و پذیرایی تموم شه و کار به ......نکشه !

    پاسخحذف
  2. ایرانیها ملته خایمالی هستند . در تمام طول تاریخ همینطور بودن .تو خونشونه . مخصوصان در مقابل خارجیها ی بلوند.

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز سی ویک سال که سهله صدو سی ویک سال دیگر هم به ایرانی توهین شود، بهشان بر نمیخورد . آنانی که بهشان ظلم شده « تحمل » میکنند و باقی که هنوز حکومت سراغشان نیامده به « دیگران » کاری ندارند. این ها همه از بی احترامی به هم نوع خوداست .ما ملت قهرمان در زور شنیدن هستیم .حال ببینید اگر احدی در سالگرد تقلبات به اعتراض بلند شود إإ

    پاسخحذف