Recent Posts

پنجشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۸

اخبار کوتاه از ایران


جمع آوری پارابل ها در ایران و مفقود شدن مجروحین در بیمارستان سپاه

خبر از ایران









● بنابه اطلاعاتی که به ایران امروز رسیده است. برای ایجاد وحشت در مردم حامی اصلاحات و تغییر، از طرف شرکت مخابرات ایران بطور اتوماتیک با تلفن‌های شخصی تماس برقرار می‌شود و ضمن تهدید آنها اعلام می‌کنند که عکس آنها را در تظاهرات دارند و بموقع با آنها برخورد خواهند کرد.
هشدار: با تلفن منازل مردم تماس می گیرند و یک نوار ضبط شده می گوید که شما امروز در راهپیمایی بودید اگر تکرار شود برخورد می کنیم
در خبر شفاهی دیگری آمده است که:

● به طور ضربتی الان ریخته اند تو نیاوران و فرماینه و دارند ماهواره ها رو جمع می کنند. می خواهند در کل تهران ماهواره را جمع کنند... توصیه می شود در را به روی آدم های ناشناس باز نکنید...لطفا به همه تلفنی اطلاع بدهید... بچه ها خبر موثق و مهم از ایران : وزارت بهداشت بخشنامه کرده که همهٔ امبولانسها باید مجروح ها رو ببرند بیمارستان سپاه، مجروح ها روسوار امبولانسها نکنید ، با ماشینهای شخصی برسانید این خبر قطعیه

● توصیه می شود که مجروحان را با اتومبیل های شخصی به بیمارستان برسانند زیرا به آمبولانس های اعتمادی نیست و مجروحان مفقود می شوند.

● اگر در خیابان نزدیک محلهای شورش هستید حتما موبایل خود را خاموش کنید.به راحتی می توانند از طریق آنتن های بی تی اس شماره موبایل های موجود در آن منطقه را شناسایی کنند و شماره ها را برای استفاده امنیتی بردارند مسئله جدیست راحتترین و مطمئن ترین راه شناسایی افراد موبایل انهاست! فراموش نکنید که به دوستان هم ارسال کنی.

● طبق گزارشی که از حلقه درونی نظام به بیرون درز کرده است، صبح امروز شانزده نفر از افسران ارشد سپاه پاسداران بازداشت شده اند. این افسران با تماس با تعدادی از افسران ارتش، در صدد پیوستن نیروهای مسلح به مردم بودند. این افسران امروز به نقطه ی نامعلومی در شرق تهران انتقال داده شدند.

● خبر دستگیری مهسا امرآبادی و حمله به خانه مسعود باستانی، روزنامه نگار تائید می شود. لطفاً به هر نحو ممکن منتشر کنید. مسعود باستانی و مهسا امرآبادی هر دو یک زوج روزنامه نگار هستند که طی انتخابات اخیر تنها به فعالیت های رسانه ای مشغول بوده و از مهندس موسوی حمایت کردند. نیمه شب گذشته ماموران پلیس امنیت تهران به منزل مسکونی این زوج جوان آمده و علی رغم اینکه باستان در منزل نبوده است وارد خانه شده و امرآبادی و همچنین دو تن از مهمانانشان را بازداشت کردند. به گفته مادر مهسا امرآبادی بر اساس برخی شنیده ها در حال حاضر این روزنامه نگار در زندان اوین به سر می برد و اطلاعی از مهمانان ایشان هم در دست نیست.

● من پزشك هستم و در بيمارستان رسول اكرم در خيابان ستارخان مشغول به كارم. ديروز تعداد ۳۸ نفر به دليل اصابت گلوله در اورژانس بيمارستان ما پذيرفته شدند كه ۱۰ نفر آنها كشته و بقيه زخمى بودند. الگوى زخمها حاكى از اين بود كه مردم به رگبار بسته شده اند زيرا بسيارى از مجروحين دو يا چند گلوله خورده بودند و محل اصابت گلوله ها نيز بسيار نزديك به هم بود، به عنوان مثال پير مردى ۶۸ ساله در دو ناحيه كتف چپ و سمت چپ شكم مورد اصابت قرار گرفته بود و يا پسرى ۱۸ ساله از ناحيه كف و مچ دست هدف قرار گرفته بود. شرح حال اخذ شده از مجروحين و نيز الگوى زخمها نشان مى داد كه تير اندازى از پشت بام انجام شده است، مثلا جوانى ۳۲ ساله از كمر مورد اصابت قرار گرفته بود ولى گلوله از جلو و از قسمت ران خارج شده بود.
بنا به گفته مجروحين تير اندازى به طور ناگهانى و زمانى آغاز شد كه سيل جمعيت در حال عبور از كنار يك پايگاه بسيج در شمال ميدان آزادى (اول بزرگراه محمد على جناح) بود. به گفته مجروحان يك اتومبيل در مقابل درب آن پايگاه به شكلى پارك شده بود كه كسى نتواند با شكستن در وارد آن شود و اين امر نشانه برنامه ريزى قبلى براى تير اندازى مى باشد. به گفته شاهدان حدود ۴ نفر بسيجى از پشت بام اين مركز به طور ناگهانى اقدام به تيراندازى نمودند به نحوى كه حتى كسانى كه قصد نجات زخمى ها را داشتند خود نيز مورد اصابت قرار مى گرفتند. يكى از مجروحين مى گويد در حالى كه پشت يك اتومبيل پناه گرفته بودم زخمى شدم.
در اين مرحله مردم خشمگين به اتومبيل پارك شده در مقابل اين پايگاه حمله كرده و آنرا به آتش مى كشند ولى نمى توانند وارد پايگاه شوند. در ادامه پليس ضد شورش به همراه گروه هاى ديگرى از بسيجيان براى پراكنده كردن مردم خشمگين از راه مى رسند كه در اين مرحله نيز در قسمت هاىى از طول خيابان جناح (به عنوان مثال در نزديكى مترو) عده ديگرى نيز كشته و زخمى مى شوند.
طبق اطلاعاتى كه امروز صبح از پزشكان بيمارستان امام خمينى كسب شد، به اين بيمارستان نيز در طى ديشب ۳۸ كشته كه با گلوله مستقيم كشته شده بودند منتقل شده است.
لازم به ذكر است كه در بامداد امروز پليس امنيتى تمامى جنازه ها را به زور از بيمارستان تحويل گرفته و آنها را با وانت به محل نا معلومى منتقل كرده است و خانواده بسيارى از آنان حتى از كشته شدن فرزند خود نيز بى خبرند. در بين كشته ها و مجروحين تعدادى كودك ۱۵ و ۱۶ ساله نيز ديده مى شوند.
امروز ساعت ۹ تا ۱۱ صبح دانشجويان و پزشكان بيمارستان رسول اكرم در خيابان مجاور اين بيمارستان تجمع كرده و به توزيع برگه هاىى حاوى اطلاعاتى پيرامون تعداد كشته ها و زخمى ها اقدام نمودند. اين تجمع در نهايت با حضور پليس ضد شورش به پايان رسيد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر