Recent Posts

دوشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۸۶

فعالان دانشجویی این فرزندان حق طلب ایران زمین را آزاد کنید

وقتی که اندیشه یارای مقابله با اندیشه را نداشته باشد باید که درهای زندان‌ها و بندهای اوین را باز کنند و اندیشه را بر غل و زنجیر بکشند . بعد از بازداشت پلی تکنیکی ها ، روز 18 تیر هم زمان با ساگرد یورش وحشیانه ماموران امنیتی رژیم به کوی دانشگاه تهران ، حکومت مهروزی متحصنین اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت را هم ( که حزبی رسمی و داری مجوز قانونی است ) مورد ضرب و شتم قرار داده و بازداشت می کنند .اونوقت می‌گویند چرا « مغزها » فرار می‌کنند و یار و دیار ، زندگی ، فرهنگ و سرزمین آبا و اجدادی خود را ترک می‌کنند آخه مسئول این فجایع کیست ؟؟

انجمن اسلامي دانشجويان دموكراسي خواه دانشگاه تهران بیانیه‌ای با قلمی بسیار شیوا دراعتراض به بازداشت‌های اخیر ، صادر کرده‌ و یکی از دانشجویان مبارز که از فعالان جنبش دانشجویی است این بیانیه را همراه با پوستر دانشجویان در بند را برای من هم ای‌میل کرده است ضمن تشکر و قدردانی از این نازنین عین بیانیه و پوستر را در وبلاگ قرار می‌دهم و به امید ذوب شدن میله‌های جمود و تحجٌر و شکوفایی مراکز علمی و دانشگاهی و حاکمیت مردمی



بيانيه ي انجمن اسلامي دانشجويان دموكراسي خواه دانشگاه تهران در رسای خداوند حقیقت ، عشق و آزادی
هر شب به آسمان ستاره ای می کشند و باز
این آسمان غم زده ، غرق ستاره است

ما از خشونت متنفريم ، ما چه مي خواهيم مگر تكه اي آزادي ، ما حاملان دردیم . يك درد تاریخی . ما زخميان تيغ خنجریم . خنجر زهر آلوده تحجر و استبداد ، و زين مهلكه رهايي مان نيست . ما همان وارثان سه آذر اهورایی ، اینک میراث دار خون عزت يم ، قربانی تیغ تیز نوچگان حقیر استبدادِ خانمان بر افکنی که عزمش جزم است تا از ایران عزیزمان ، تنها خرابه ای بر جای گذارد . ما نسل سوخته ايم ، قربانی اشتباهات کوچک و بزرگ ديگران ، که در جهنمي هولناک دست و پا می زنیم .

ما ساکنان جزیره ای اینک دور افتاده از جهان متمدنیم و از ساده ترین حقوق انسانیمان محروم . هیهات ! كه اين فرهنگ استبداد زده خود را آن چنان بی مرگ پنداشته که قوانین تاریخ و سیاست را نا دیده بگیرد تا بر خویش بقبولاند که دارای عمري جاودانه است . شاید از همین روست که نگهبانان آن این گونه بی محابا با شمشیر زهر آلود به پیش می تازند و یاران ما را به خیال خویش ، یک به یک درو کرده و به سیاهچالهای آزادی خواهی روانه می کنند .

مگر ما چه كرده ايم كه لحظه اي آسوده نمي گذارندمان ؟ مگر ما چه هستيم تعدادي بنده كه هر چه بخواهند بر سرمان بياورند ؟ چرا جايي نيست كه در آن آراممان بگذارند ؟ چرا نبايد ما آزاد باشيم تا دمي فرياد فرو خورده خود را كه از درون مي سوزاندمان به زبان آوريم ؟ آيا انسانيت درين ملك فرو مرده ؟ آيا ما بايد عروسكي باشيم كه سرنوشت ما را تعيين كنند؟
در هشتمين سالگرد هجمه بنیادگرایی به كوي دانشگاه ، باز حاکمیت اقتدارگرا تنی چند از یاران دبستانی ما را بازداشت کرد که برای بانگ بیدار باش زدن به ملتی این چنین خفته ، و برای آزادی یاران در بندشان بدور از خشونت و در كمال آرامش تحصن کرده بودند .

اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت ، تنها قربانیان این روز تاريخي نبودند که دیگر یاران آزادی خواه ما را نیز در مکانی دیگر ، در دفتر سازمان دانش آموختگان تحکیم وحدت ، بی هیچ كار كرده يا ناكرده ، بي هيچ جرم و گناهی ، بازداشت کردند و خبرهاي نحس حاکی از انتقال آنان به بند 209 اوین است . همچنین منصور اسانلو ، رییس سندیکای اتوبوسرانی شرکت واحد هم توسط بی وجدانان و بي احساسان مست قدرت ربوده شد تا این اطمینان حاصل آید که قرار است چوب بی لیاقتیها و نا کار آمدی دولت خوش خدمت نهم را آزادی خواهان و منتقدان سیاستهایش بخورند .


انجمن اسلامی دانشجویان دموکراسی خواه دانشگاه تهران ، ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت بازداشت شدگان ، بار ديگر به قدرت مستان يادآوري مي كند با اتخاذ سیاست " مشت آهنین " و سرکوب مخالفان ، نمی توانند نا کار آمدی و عدم مشروعیت خویش را از دیدگان پنهان سازند و بهتر آنست که اندک عقلای حاضر در ساختار قدرت ، پیش از آنکه سرنوشت سیاسی ، اجتماعي و فرهنگي کشور عزيزمان ايران به نقطه ای برگشت نا پذیر برسد ، تدبیری اساسی اتخاذ کنند تا ایران عزیزمان از گزند این باران بلا مصون بماند .

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر