Recent Posts

چهارشنبه، آبان ۱۷، ۱۳۸۵

نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست


هفته گذشته مسابقه کاریکاتور هولوکاست که رژیم آخوندی بر پا کرده بود خاتمه یافت وجوایز نقدی را به برندگان کاریکاتور برتر در موزه هنرهای معاصر تهران اهداء کردند
وقتی رژیم آخوندی فهمید که در دنیای امروزی کاریکاتور می‌تواند زبان اعتراض باشد مخصوصاً بعد از جنجالهای کاریکاتورهای دانمارکی و جنجال کاریکاتور مانا نیسانی ، اقدام به برگذاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور هولوکاست کرد . رژیم برای تبلیعات عوام‌فریبانه خود و برای شستن دستهای خون‌آلود جنایتکاران نازی ، از هنر کاریکاتور استفاده می‌کند و فراخوان بین‌المللی سر می‌دهد و برای گرم کردن معرکه 12000 دلار برای نفر اول و 8000 دلار برای نفر دوم و 5000 دلار برای نفر سوم تعین می‌کند . و از هنرمندان می‌خواهد تا ابزار دست و قلم به مزد احمدی نژاد و حکومت ولایت فقیه شوند و هنرشان را در راستای اهداف شوم آخوندی بکار بگیرند و البته با پول ملت محروم !!

ولی بر خلاف ادعاهای پوچ احمدی‌نژاد تاریخ بشریت بسیاری از فجایع و قتل عامهایی که توسط دژخیمان نازی انجام گرفته است ثبت کرده و هزاران سند مکتوب موجود است وهنوز بناها و کشتارگاه‌ها و کوره‌های آدم سوزی و گورهای دسته جمعی قابل رویت است و هنوز فرزندان بسیاری از قربانیان این فاجعه سخن می‌گویند . و این غیر منصفانه است که به بهانه مبارزه با اسرائیل کل هولوکاست را دروغ بشماریم و کل واقعه را انکار کنیم . البته کسی نمی‌خواهد اقدامات جناح راست و سیاست خشونت‌آمیز دولت اسرائیل و ظلمی که بر مردم فلسطین وارد می‌کند کتمان کند ولی این دلیلی نیست تا خشم و نفرت کور علیه یهودیت داشته باشیم .

هولوکاست یک فاجعه علیه بشریت و جهان بوده است و تصمیم و اجرای آن از رایش سوم در جریان جنگ جهانی دوم و با همکاری دولتها و جریانات سیاسی حاکم بر کشورها انجام گرفته است . و یهود ستیزی در اروپا با یک پروژه سیستماتیک و حساب شده به اجرا گذاشته شده بود و یهودی بودن جرم محسوب می‌شد برای مثل شخصی که در فلان جزیره و یا مثلا ً در شهر میلان و یا در کشور نروژ زندگی می‌کرد دستگیر می‌کردند و به محل مشخص ( آشویتس ) می‌فرستادن تا به کار اجباری و یا به خاکستر کوره های آدم سوزی تبدیل شوند .
و خوشبختانه با پیروزی نظامی متحدین دولتهای ضد فاشیست و جنبشهای مقاومت این پروژه متوقف شد . در غیر این صورت درآلمان نازی و ایتالیای فاشیست و فرانسه ویشی ، حتی یک یهودی زنده نمی‌ماند .

مسئله اساسی و مهم انسان بودن است و بعد مسئله مسلمان یا لائیک بودن و یا یهودی و مسیحی مطرح می‌شود
و امروزه آخوندها و احمدی‌نژاد در صدد انحراف تاریخ هستند . شاید هم می‌خواهند جنایات هولناک سالهای 60 و 67 که هولوکاست دیگری در ابعاد کوچکتر که در ایران بوقوع پیوسته است بپوشانند و در صدد تبرئه خود هستند .

پانویس
۱۳ دشمن اینترنت
با رفتن به صفحه گذارشگران بدون مرز و کلیک کردن روی نقشه علیه سانسورچیان رای دهید (تا صبح پنجشنبه)

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر