Recent Posts

یکشنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۸۶

بحران عراق

یکی از قربانیان عمل تروریستی روز پنج شنبه که در کافه تریای پارلمان عراق رخ داد محمد حسین العوض ، نماینده پارلمان عراق از جبهه گفتگوی ملی بود . مواضع قاطع و روشن علیه رژیم آخوندی داشت و در سفرهای اروپایی ( از جمله ایتالیا ) در کنفرانس‌ها و اجلاسیه‌های سیاسی و پارلمانی شرکت داشته و از حامیان حقوق قانونی مجاهدین در عراق بود .
ظاهراً تمام طرح‌های امنیتی در عراق شکست خورده و حتی نماینده‌گان در پارلمان ، امنیت ندارند چه رسد به مردم کوچه و بازار ، و دولت نوری المالکی که از طرف آخوندها حمایت می‌شود قادر به حل مسائل و اداره کشور نیست .
کمک‌های مستمر مالی و لجستکی رژیم آخوندی به شبه نظامیان تیپ بدر شاخه نظامی مجلس اعلای انقلاب اسلامی و نیروهای قدس سپاه و ارسال سلاح و نفوذ سیاسی در ارگان‌های امنیتی عراق هر روز در این کشور فاجعه به بار می‌آورد .
در خبرها آمده بود ایران برای ادامه نا امنی و بی‌ثباتی علاوه برشیعیان به گروه‌های شبه نظامی سنی نیز کمک می‌کند
ویدئویی دیدم از تله‌های انفجاری که در عراق برای خودروها بکار می‌برند بسیار تکان دهنده است
ویدئو شماره یک
ویدثو شماره دو
کشوری که از یک سو امریکا به آن لشگر کشی کند و از سوی دیگر نوری المالکی نخست وزیر و علی دباغ سخنگوی دولت ، که از حامیان آخونده است باشد وضعیتی بهتر از این نمی‌تواند داشته باشد . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر