Recent Posts

شنبه، مهر ۲۸، ۱۳۸۶

اعتراض‌نامه

چندی پیش یک هیئتی از گروه پارلمانی ایران به ایتالیا آمدند و در محل مجلس نمایندگان ایتالیا نشست گروهی برگذار کردند که در این نشست فائوستو برتی نوتی رئیس مجلس نمایندگان ایتالیا و لوچانو ویولانته رئیس فعلی کمسیون امور قانون اساسی با این هیئت ایرانی دیدار و گفتگو کردند .
می‌دانید سر چه مسائلی باهم تبادل نظر کردند ؟؟ سر حقوق بشر !! و سرمسائل خاورمیانه !! و به زبان دیگر یعنی برای صلح و آرامش مرغزار باید با روباه گفتگو و تبادل نظر کرد !! حالا معلوم نیست این هئیت ایرانی چه حرفی در مورد حقوق بشر داشته !! مزدوران اعزامی دولت به پارلمان ایتالیا نمایندگان دولت جرم و جنایت هستند وبحثی بر سر آن نداریم ولی جای تأسف است ، کسی مثل برتی نوتی که زمانی از مدافعین حقوق زحمت‌کشان و ازمدافعین جنبش‌های اعتراضی ، از جمله جنبش ضد جهانی شدن سرمایداری است چرخش به راست می‌کند و از زمانی که کرسی ریاست پارلمان را تصاحب کرده است از ایده‌های سوسیالیستی خود فاصله گرفته و حالا ابزار بند و بست‌های دولتی شده و با نادیده گرفتن معیارهای انسانی و موازین حقوق بشر، بازیچه مطامع اقتصادی سیاسی شده است .
دوست عزیزم داود کریمی مسئول انجمن پناهنگان سیاسی ایران در ایتالیا اعتراض‌نامه‌ای به برتی نوتی نوشته است که دیدم انگشت روی نکات مهمی گذاشته آستین بالا زدم و نامه او را به فارسی ترجمه کردم و ضمیمه این پست قرارمی‌دهم .



حضور ریاست محترم رئیس نمایندگان مجلس عالیجناب فائوستو برتی نوتی

آقای پرزیدنت ، به خود اجازه دادم تا چند کلمه‌ای برای شما بنویسم تا خاطر نشان کنم که چگونه شما چندین اصول اساسی و واقعی را نادیده گرفته و پایمال کرده‌اید
نکته اول اینکه با درنظر گرفتن شرایط بغرنج کنونی خاورمیانه حتی یک شخص غیر سیاسی بر این امر واقف است که نقش رژیم آخوندی در خاورمیانه در راستای بی‌ثبات کردن خاورمیانه است ، نه برقراری ثبات و آرامش !!
کافی است نگاهی به دخالت‌های متعدد تروریستی رژیم ، در چهار گوش جهان بیاندازیم به ویژه در خاورمیانه و پروسه صلح بین‌ اسرائیل و فلسطینی‌ها ، و یا کافی است به آنچه که در عراق رخ داده است و هنوز هر روزه اتفاق می‌افتد نظر کنیم . مردم عادی و غیر نظامی عراقی و نظامیان از هر ملیتی بوسیله بمب‌های ارسالی آخوندی تکه تکه می‌شوند و از بین می‌روند و البته با قبول اینکه شما هم عقیده با آخوندها نباشید که فقط ایالات متحده امریکا را تماماً مقصر قلمداد کنید .

کافی است به گزاراشات سرویس‌های امنیتی خودتان که در تاتر جنگی مشغول بکار هستند بیاندازید تا درازدستی آخوندها را که برای بی‌ثبات کردن خاورمیانه تلاش می‌کنند ، مشاهده کنید . فکر می‌کنم ماموران امنیتی شما به خوبی در جریان هستند و در ایتالیا هم می‌نویسند و هم باز گو می‌کنند و اگر همه این شواهد نتوانست شما را متقائد کند می‌توانید به خانواده‌های قربانیان تروریسم ایران که در اقصی نقاط جهان پراکنده‌اند مراجعه کنید و ببینید . در آرژانتین ، در رم جایی که نماینده ما آقای محمد حسن نقدی به قتل رسید . لبنان ؛ فلسطین ، الجزایر ، عراق ، افغانستان ، یمن ، مالی ، مصر ، نصیریا ، و...

آقای پرزیدنت ، دلایل و شواهد بسیار زیادی برایتان دارم که حاکی از بی‌ثبات کردن منطقه توسط آخوندهاست که با آن می‌شود یک کتاب قطور منتشر کرد . ولی وقت شما ارزشمند است و خواهان اتلاف وقت شما نیستم .
آقای پرزیدنت ، وقتی شما دستان جنایت‌پیشگانی را که آغشته به خون جوانان ایرانی است می‌فشردید آیا احساس گناه نداشتید . شاید همکاران‌تان شما را به خوبی مطلع نکردند که آن نقابداران که به میادین می‌آیند و جوانان ایرانی را به دار می‌کشند ، درست هم پالگی‌های این آقایان هستند و از یک خمیر و مایه‌ نشأت می‌گیرند .

آقای پرزیدنت ، من به شما اطمینان می‌دهم این اشخاصی که شما ملاقات کردید و در آن نشست سخنرانی داشتید دقیقاً همان کسانی هستند که حلقه طناب دار را برگردن بچه‌های محکوم به اعدام در تهران می‌اندازند . همان بچه‌هایی که در زمان ایتالیای فاشیستی اتفاقاً آنها هم یاغی و تروریست خوانده می‌شدند.

آقای پرزیدنت ، شما چگونه می‌توانید روی موج سونامی یک بنای مستحکم و با دوام بسازید ؟ سونامی در طبیعت و جوهره خود نیروی مخرب است و نه نیروی سازنده . رژیم آخوندی بر روی دو ستون اصلی یعنی سرکوب و تروریسم متکی است .
طبق آمار منتشر شده از نهادهای بین المللی در مدت زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد تعداد اعدامیان سه برابر شده است .
از اکتبر 2006 تا سپتامبر 2007 حدود 265 نفر بطور رسمی در ایران اعدام شده‌اند که بیشتر این اعدام ها در ملاء عام و با حضور کودکان صورت گرفته است

آقای پرزیدنت ، جمهوری ایتالیا بر پایه اصول مقاومت علیه فاشیسم بنیانگذاری شده است آیا صحیح است که این کشور امروز اصول و مبانی مقاومت ایتالیا را پایمال کند و نیروی مقاومت ایران را که بر علیه نظام نازی فاشیست اسلامی آخوندی مبارزه می‌کند ، بعنوان یک نیروی تروریست بخوانبد و در لیست سیاه خود قرار دهید ؟
آیا این عمل تخٌدی و عدول از اصول و توهین محسوب نمی‌شود به آنان که برای دموکراسی و آزادی جان باختن . آقای پرزیدنت ، یقین دارم که آن شهیدان ، امروز با دبدن اعمال شما در درون قبورشان بر خود می‌لرزند .

آقای پرزیدنت ، بدین‌وسیله و با این اعتراض‌نامه تمام خشم و انزجار مردم ایران را بر این رفتار شما اعلام می‌دارم و از شما درخواست دارم تا از مردم ایران پوزش بطلبید . آقای پرزیدنت ، شما دستان کسانی را فشردید که به خون 120000 شهید سرافراز مقاومت آغشته است . شما دستان کسانی را فشردید که از صبحگاه تا شامگاه جز فشردن حلقه طناب دار بر گردن زندانیان و فشردن دکمه هدایت کننده اتومبیل‌های انفجاری بر علیه مردم عادی کاری دیگری انجام نمی‌دهند ، و در صدد ساختن بمب اتمی هستند تا چند صباحی بر بقاء و عمر ننگن خود بیافزایند .
بقاء و تداومی که ثمره‌اش صدمه به جامعه جهانی ، و درد و خون است درست مثل صدمه‌ایی که سلف احمدی‌نژاد یعنی هیتلر بر جهان وارد آورد .

آقای پرزیدنت ، به خود اجازه دادم که به شما بگویم ایستادن و اعتراف کردن آزادانه به کمونیست بودن چنان اهمیت به سزایی ندارد هم آن‌طوری که چندی پیش شما در یک اظهار نظر عمومی بیان داشتید . بلکه مهم ایستادگی برای آزادی انسان است آزادی از تمام موانع وپیش‌قضاوت‌ها چه اقتصادی و چه سیاسی و چه دیپلماتیک .

آقای پرزیدنت اجازه می‌خواهم بعنوان آخرین کلام به شما بگویم جناب عالی به شدٌت به حثیت مردم ایران توهین و اهانت کرده‌اید . امٌا در پاسخ می‌گوییم ، که این مستحق مردم ما نیست مردمی که جز احترام به حق و حقوق برای تغییردموکراتیک وضعیت ایران چیز دیگری نمی‌خواهد .

اگر نمی‌خواهید در این حرکت ما را همیاری کنید لطف کنید و نمک به زخم ما نپاشید !
سخنم را به اتمام می‌رسانم و خاطر نشان می‌کنم که راه حل مساثل خاورمیانه رژیم آخوندی نیست . و خود این رژیم معضل اساسی بحران خاورمیانه است . و سونامی فاشیست مذهبی است ، سونامی تروریستی ، اسلامی ، بنیادگرایی و ضد بشری است .

با احترام داود کریمی مسئول انجمن پناهندگان سیاسی ایران در ایتالیا .
رم 16 اکتبر 2007

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر