Recent Posts

یکشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۵

در سالمرگ خمینی


امروز روزی است که مردم ایران با مرگ خمینی ، از شر یکی از بزرگترین دیکتاتورهای تاریخ میهن خلاص یافتن .

وقتی خمینی به ایران حمله کرد مردم ما آزادی می‌خواستند ولی او برای سر بریدن آزادی آمده بود . آمده بود تا صدایمان را در گلویمان خفه کند . او با حصار استبداد دینی تباهی و نیستی برای مردم ما آورده بود .
وقتی خمینی به ایران حمله کرد با یورش به ستادهای نیروهای آزادیخواه و میهن‌پرست خواست مخالفان خود را قتل عام کند چون بیشه از شیر خالی شود جولانگاه شغال می‌شود .
بعد به اقلیتهای مذهبی به اقلیتهای قومی حمله کرد به کردستان لشگر کشید به ترکمنها حمله کرد و برای کشور گشایی جنگ ضد میهنی براه انداخت و نسل جوان رابه تنور جنگ کشید وقتی خمینی به ایران حمله کرد به نام انقلاب فرهنگی دانشگاه ها را به خاک و خون کشید .
کتابهای درسی را ، کتابهای تاریخ ایران را ، به کتابهای تاریخ آخوندی تغییر داد و جعل و تحریف کرد. برای این دزد بزرگ قرن در مجالس ارتجاع سه بار صلوات ختم می‌شد .
وقتی خمینی به ایران حمله کرد او را گاندی و عارف و پیشوای انقلابی خطاب می‌کردند و او فتوا برای حکم شکنجه و اعدام 120 هزار زندانی صادر کرد . و دختران معصوم ما را در کشورهای عربی به حراج گذاشت .

در هفدهمین سالمرگ خمینی این بلای تاریخی و بنیانگذار سلسله ولایت مطلقه فقیه مردم ایران « نه »به تفکر آخوندی می‌گویند این نه را در خیزش مردم غیور آذربایجان می‌توان دید
صد سال پیش با خیزش قیام خونبار مردم تبریز شاه قاجار صدای انقلاب مشروطه را شنید
28 سال پیش محمد رضا شاه هم پس از قیام مردم تبریز آمد و گفت صدای انقلاب شما را شنیدم
آیا امروز خامنه‌ای صدای توفنده خیزش آذربایجان را می‌شنود ؟ صدای خیزش دانشجویان قهرمان دانشگاههای تهران و دانشگاهای مختلف کشور را می‌شنود ؟ ولی تاریخ می‌گوید بعضی از مستبدان برای حفظ قدرت نا شنوا هم می‌شوند !

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر